nikehuaracheUntitled 4

Ja, jeg må indrømme, jeg har fået købt en masse ting på det seneste – i skal derfor snart også få et outfit billede! Dog, skulle i da se de her basser, da jeg bestilte dem for 2 måneder siden. Grunden til de først kommer nu, er fordi jeg selv har “designet” dem. Jeg har længe ledt efter Nike Huarache i all black, men uden held. Så da jeg så at nike havde dem på deres NIKEiD, måtte jeg straks have dem, også endda med den lille lækre detalje bag på – dog lidt svært at se. Jeg er super glad for dem, og de er allerede godt i brug.

Translation
My new nike huarache sneakers from NIKEiD

Leave a Reply

