Untitled 3april

April vil for mig bestå af et par forandringer, massere af oplevelser, et par lækre køb og ellers bare et skridt tættere på sommer – og min studenterhue (!!). Jeg vil dog ikke fortælle om hvilke forandringer, oplevelser eller indkøb, jeg skal fortage mig, da det hele skal forblive en overraskelse! Og, Tror mig, det er svært at holde det hele hemmeligt for jer. April kan derfor ikke komme hurtigt nok! Jeg springer både af glædelse, spænding – og fordi jeg ikke kan holde min mund lukket… Jeg vil derfor smutte, før jeg kommer til at sige for meget.

Translation
April is a very important month for me. I cannot and will not give you an explanation why because it should be a surprise!

Leave a Reply

