mindwaitingforspring

1. Top, Isabel Marant // 2. Pants, Tamara Mellon // 3. Shoes, Chanel // 4. Bag, Balenciaga

Så fik jeg selv prøvet det. Dette er hermed mit først “I wouldn’t mind wearing” collage lavet uden Polyvore – jeg håber i derfor kan leve med at det ikke er perfekt. De fleste blogger bruger programmet Photoshop til deres billede redigering. Jeg bruger det der hedder Pixelmator, købt i Appstore, hvad der er bedst ved jeg desværre ikke, men til collager syntes jeg dette program er lige til (det tager dog lidt ekstra tid). Håber i kan lide det, og håber at jeg bliver bedre med tiden – øvelse gør mester.

Translation
My very first “I wouldn’t mind wearing” collage made without Polyvore. 

Leave a Reply

