stansmithOLYMPUS DIGITAL CAMERA

my new beautiful Stan Smith sneakers from Adidas.

Jeg var med min mor og søster i Lyngby, hvor jeg egentlig gik rundt i min egen verden, pga. af mine meget slemme tømmermænd, men da vi var i Sportmaster, fik jeg øje på disse skønheder. Jeg vidste med det samme at jeg måtte købe dem, da jeg så de havde dem i min størrelse! På trods af at de ikke er i min elskede farve – sort, så er jeg virkelig glad for dem og kan ikke vente med at skulle bruge dem!
Hvad syntes i om dem?

Translation
I was in Lyngby yesterday where I saw these beauties and I just had to buy them.
What do you think of them?

2 thoughts on “

Leave a Reply

