hangoverUntitled 3

Jacket, Mango // Sweater, Envii // Pants, fiveunits // Shoes, Palladium // Bag, Balenciaga // Jewelry, Line&Jo and Jane Koenig

I går havde jeg min sidste galla på mit gymnasium. Så det var på med den lange kjole, de høje sko og Lanciers danse moves frem. Efter galla havde 18 personer inklusiv mig selv, lejet en limousine til at køre os rundt i en time også hen til vores afterparty. Og jeg kan godt sige at jeg blev ret så fuld efter den limousine tur – men hold da op, hvor var det en fed oplevelse! Helt klart aftens højdepunkt. I dag, har jeg været i Lyngby, og hygget med min søster og mor, og fået købt et par nye sko (som i kommer til at se på bloggen i morgen). Nu sidder jeg med et fodbad, og slapper helt af, før jeg skal videre. Håber i alle har haft en god fredag! Det havde jeg i hvert fald.

Translation
Yesterday was my last prom at my highschool and today I have an awful hangover. 

Leave a Reply

