basicknowledgeIMG_9710

Jeg kom forleden i tanke om dengang man var yngre og skrev i hinandens vennebøger. Det fik mig til at tænke på, at jeg kun har lavet indlæg med nogle random facts om mig, men aldrig de basic facts. Så her kommer der nogle af dem:
Mit fulde navn: Charlotte Guldberg Jensen – min fødselsdato: 28 December 1995 – min øjenfarve: blå – min hårfarve: rødt (nu er det dog farvet brunt) – min yndlings film: “Breakfast at Tiffany’s” – min yndlings dokumentar: “Dior and I” (jeg ser normalt ikke dokumentarer overhovedet, men den her film er simpelthen det smukkeste nogensinde) – min yndlings bog: “Where the rainbow ends” – livret: Risotto – yndlings dessert: Creme Brulée.  Jeg kunne sikkert komme på meget mere, men i må starte med det her. Ellers er i jo trods alt altid velkommen til at spørger.

Translation
Name: Charlotte Guldberg – Birthdate: 28/12/1995 – eye color: blue – hair color: red – favorit movie: “Breakfast at Tiffany’s” – favorit documentary: “Dior and I” – favorit book: “Where the rainbow ends” – favorit food: Risotto – favorit dessert: Crème Brulée. these are some of the basic fact that i could come up with right know.

Leave a Reply

