RAYBANOLYMPUS DIGITAL CAMERA

My new lovely sunnies from Ray-ban (model: meteor).

Efter at have set disse solbriller på bloggeren Cecilie, var det som kærlighed for første blik. Jeg har lige siden ledt efter dem i en butik – uden held. Dog fandt jeg dem på en hjemmeside, efter at jeg allerede havde købt et andet par i Berlin. Valgte derfor ikke at bestille dem. På trods af det, har jeg ikke kunne stoppe med at tænke på dem. Så da bloggeren StoneMuse lagde en rabat kode op til sunglassesshop.dk (hvor de er fra), så kunne jeg ikke andet end at bestille dem med det samme. Sommer må godt komme til DK nu!

Translation
My new sunglasses from Ray-ban. Buy similar here

Leave a Reply

