birthdaywishesanupdate

Skærmbillede 2014-11-04 kl. 17.47.24

1. bag, 3.1 Phillip Lim – 2. Lamp, Tom Dixon – 3. Sweater, Isabel Marant – 4. Scarf, Lala Berlin – 5. Bra, Calvin Klein – 6. Heels, YSL – 7. Sunnies, Ray-Ban – 8. Shoes, Valentino – 9. Belt, Hermés – 10. Bracelet, Hermés – 11 Bag, Balenciaga.

Så! Nærmere det sig snart min fødselsdag ( – eller måske ikke). Jeg er en af de typer, der laver sin ønskeseddel et godt stykke tid før ens fødselsdag. Jeg bliver 19 d. 28 December, og jeg glæder mig vildt meget, da den i år bliver fejret i Wien sammen med min familie!
Grunden til det manglende aktivitet på bloggen, er at jeg er blevet syg. Ikke nok med det, arbejder jeg stadig mere end normalt, og er begravet i massere af lektier. Så snart jeg får det bedre, lover jeg at, der kommer mere aktivitet på bloggen. Dog nu, vil jeg lægge mig under tæppet, med en dejlig kop te.

Translation
It’s soon my birthday and I have therefore updated my birthday wishes.
The reason why the blog hasn’t been updated much lately are because of Work, school and me being sick again.

Leave a Reply

