iambackfromåarisparis

Så er jeg hjemme fra Paris. Jeg landede i går kl. 23.30, hvor efter min kære veninde, Camilla, kom for at hente mig. Hele turen har været fantastisk, glæder mig til at komme tilbage til kærlighedsbyen, Paris (jeg er i hvert fald forelsket i byen). Dog, må jeg indrømme at, det er godt at være hjemme i min egen seng igen. Billederne er taget med min telefon, da jeg ikke havde kamera med. NU! må jeg simpelthen smutte igen. Jeg er hjemme tilbage i min hverdag, og skal derfor på arbejde igen (der skal jo tjenes penge til næste stop – som er Wien).

Translation
I am back from Paris.

Leave a Reply

