octoberoctober

Som lovet ville jeg give endnu et indlæg, før jeg tog afsted til lufthavnen. Jeg skal dog ikke afsted endnu, men først kl. 10.45. Jeg har altså valgt at give jer indlægget nu. Indlægget er, hvad min Oktober kommer til at bestå af.
Jeg kunne ikke ønske en bedre start, end at skulle til Paris. Ikke nok med at jeg skal til Paris, får jeg også lov til at fejre tre af mine veninders 18 års. I vil selvfølgelig få lov at se, hvilket festligt outfit, jeg skal have på til de kommende events. Ellers kommer min Oktober til at bestå af oprydning, afslapning, massere musik og selvfølgelig også arbejde / skole. Jeg vil smutte i seng, så jeg er frisk til de næste 6 fantastiske dage. Ses når jeg er hjemme igen!
Hvad skal i lave i jeres Oktober?

Translation
The photo above shows some of the things I am going to do this October. But I’ll see you in 6 days. But for now, my thoughts will be, Paris. 

Leave a Reply

