seeyouinparisUntitled 3

Sweater, Magasin du Nord (similar) // Pants, Mango (similar) // Shoes, Kanna // Bag, Balenciaga // Necklace, Jane Koeing

I morgen, er jeg så heldig at skulle til Paris med min dejlige klasse. Jeg er afsted i 6 dage, der vil derfor i 6 dage være meget stille her på bloggen (følg derfor mig på Instagram, @Charlotteguldberg_). MEN! vær klar til når jeg er hjemme igen, med massere af lækre billeder fra Paris.

Idag var jeg på strøget, og spise frokost på Dalle Valle med min dejligste veninde Sophie (som også er kvinden, bag kameraet). Hun fik mig lokket til at tage billeder ude foran Vor Frue kirke – dette er også grunden til de lidt akavet poses. Jeg er generelt en meget akavet og genert person, så det at der er folk omkring mig, mens et kamera også peger på mig, gør mig ekstra akavet. Håber i kommer til at nyde jeres Weekend! Jeg kommer med et indlæg i morgen, før jeg tager afsted mod lufthaven.
Så Stay Tuned!

Translation
I’m leaving to Paris tomorrow. There will therefore be silence on the blog the next couple of days.

Leave a Reply

