stylecrushwatchmyhippo

Jeg er simpelthen så forelsket i Ann-Sofie Kraghs stil. Min mund kan ikke finde de rigtige ord, som er værdige nok til at beskrive hendes stil. Jeg føler mig ufatteligt inspireret, hver gang jeg klikker mig ind på hendes blog. Derfor vil jeg råde alle jer, kære læsere, til at tage et smut forbi hendes blog, watchmyhippo.blogspot.dk, da det er hele oplevelsen værd.

For et mere finere interview:  kan I også tage et smut forbi Vildekaniners blog, hvor Marie Jedig har lavet et “get inspired by”-indlæg om Ann-Sofie Kragh. Dog da det er et stykke tid siden at, hun lavede indlægget, har jeg været inde og grave det frem til jer, som ønsker at se det: “Get inspired by – Ann-Sofie Kragh“.

Translation
One of my daily blog check-ups are Watch my hippo. I find Ann-Sofie Kragh’s blog very inspiring. I’ll advise you all to go check it out. You won’t be disappointed. 

One thought on “

Leave a Reply

