morethanabagchanel2.55

Nej, dette er ikke bare en Chanel 2.55 flap bag – den er meget mere end bare det. Denne taske står øverste på min ønskeliste, og det har den gjordt i lang tid efterhånden. Jeg har sat mig det mål at, jeg skal eje tasken inden jeg er 21 år. Jeg kan allerede fornemme nu, at den dag jeg kommer til at eje den, kommer jeg til at græde (og joker ikke). Jeg mener, se på den – Tasken er jo det smukkeste der findes. Det betale ikke bare for selve tasken, men også kvaliteten. Og en ting er sikkert, Chanel 2.55, går aldrig af mode. 

Se dokumentaren “bag om Chanel, Hermés og Chaumet” – hvis du vil have et indblik i hvordan verdens største mode bliver til. 
Direkte link til dokumentaren her.

 

Translation
My biggest dream is to own a Chanel 2.55 bag. My goal is to have it in my wardrobe before I turn 21-years-old.

2 thoughts on “

Leave a Reply

