autumnSkærmbillede 2014-08-20 kl. 22.51.13

1. Helmut Lang – 2. Alexander Wang – 3. T by Alexander Wang – 4. T by Alexander Wang – 5. Maison Martin – 6. Kenzo – 7. Helmut Lang – 8. Acne Studios – 9. Isabel Marant – 10. Acne Studios 

Så er det danske sommer vejr, desværre, på vej væk. Efteråret nærmere sig altså. På trods af, denne ultimative lækre sommer, glæder jeg mig til, at jeg kan have sweater på. Da vejret allerede så småt er begyndt at blive koldere og mere blæsende, så tænkte jeg, at jeg ville give lidt inspiration til nogle lækre sweater (som også kan bruges til vinter – it’s a win win situation).
Gå ind på dette link, her, hvis i vil have direkte link til trøjerne.

 

Translation
Here are some sweaters as an inspiration for Autumn (also for winter – It’s a win win situation)

Leave a Reply

