ipadminiIMG_9454

Min mor har været så sød at give mig en iPad mini. Som jeg selvfølgelig er super glad for. Den er perfekt i størrelsen, og bare så flot i designet. Den er virkelig let, og er god at have med rundt i tasken. Denne iPad kommer også til stor hjælp, når det gælder skolen. Jeg kan nemlig tegne f.eks. kemiske strukturer, også sende det til min computer, således at alle mine noter vil være samlet. Som i også kan se på billedet, er det nye ELLE kommet på gaden, og det er jo et must! Denne udgive følger ELLE TRENDBIBEL med, og hvem takker nej, til årets trendbibel?

Translation
I’ve got an iPad mini as a gift from my beloved mother.

Leave a Reply

