instaberlininstagramberlin

Billedet oppe i venstre hjørne, er taget på hotellet, efter en lang og varm shopping dag. Tilbage på hotellet fik jeg prøvet min nye trøje fra Comme des Graçon (har også købt den med blå striber), sammen med mine nye bukser fra Cannes.
Billedet oppe i højre hjørne, blev taget på Starbucks på Fredrichstasse. Jeg bestilte en Mango-Passion juice blend, som var så fantastisk forfriskende, i hedebølgen. I burde virkelig prøve den, den fås også på Starbucks i Danmark.
Billedet nede i venstre hjørne, er taget i KaDeWe, med en af mine drømme taske ps1 fra Proenza Schouler.
Billedet nede i højre hjørne, er også taget på Hotellet med de ting som jeg har købt i Berlin.

Translated:
The picture in the upper left corner, is taken at the hotel, after a long and warm shopping day. Back at the hotel I tried my new shirt from Comme des Graçon, with my new pants from Cannes.
The picture in the upper right corner, was taken at the Starbucks Fredrichstasse. I ordered a Mango-Passion juice blend, which was so wonderfully refreshing in the warm weather.
The picture in the lower left corner is taken in KaDeWe, with one of my dream bags from Proenza Schouler, ps1.
The picture in the lower right corner, is also taken at the hotel with the things which I have bought in Berlin.

Leave a Reply

