welcomehomeIMG_9141

Så er jeg hjemme fra Berlin. Også kom jeg endda hjem til de her skønne støvler fra Toga Pulla. Det var de sidste tilbage i min størrelse, så jeg måtte købe dem. Støvlerne er lavet af ruskind, som giver dem et virkeligt fint og lækkert look. Jeg glæder mig meget til at kombinere dem, med en masse outfits. Så forvent en masse billeder med skoene på.

Tanslated:
I returned from Berlin yesterday. And at home these new beautiful boots was waiting for me. The boots are from Toga Pulla.

Leave a Reply

