halloberlinIMG_9083

 

Det er nu min trejde dag i Berlin, og rejser hjem igen på Fredag. Min veninde, Camilla, og jeg har allerede formået at se virkelig mange ting. Dog er der trods alt, massere at se endnu. Vi har planlagt de to næste dage, så vi kan nå det vi skal nå, før rejsen går hjem af. Denne tur var nu egentligt ment som en shopping-tur, vi har dog også været en smule kulturelle. Vi har været på det Jødiske museum og ved Check point Charlie. I går var vi ved Holocaust (hvor billedet foroven er taget). Når jeg er hjemme igen, vil jeg lægge flere billeder op, og komme med nogle tips om hvor man kan shoppe, og steder der skal ses, hvis I en dag skal til Berlin.

En lille update: Som man måske kan se på billedet, har jeg fået farvet mit hår lysere. Jeg er selv virkelig glad for det! Det er så dejligt sommer friskt.

Translated
This is my third day in Berlin. My friend, Camilla, and I have already seen quit a lot of things here in Berlin. We have spent our time on shopping and some on culture. We are going home on friday. When I return home, you’ll see more from my Berlin trip.

Leave a Reply

