franceIMG_9011Så er jeg i Sydfrankrig. Jeg landede i går om dagen. Dagen bestod på at pakke ud, nyde solen, og se det hus vi skal tilbringe, de næste par dage i. Billedet for oven er udsigten fra det værelse, min veninde og jeg har. Vejret er fantastisk, maden er fantastisk, huset er fantastisk – alt i alt er hele den her ferie fantastisk, og lige hvad jeg havde brug for. Jeg takker inderligt min veninde (Camilla) og hendes familie, for at jeg igen i år, måtte være med. Jeg kommer hjem til lille Danmark igen d. 19, dog et par dage efter går turen til Berlin sammen Camilla.

Jeg håber i alle sammen har det fantastisk i Danmark, eller de lande i nu har placeret jer i, her i ferien.

Translated
The picture is our view from my friend and I’s room. We are in South-France with her family. This vacation is all i needed right now. After I am home from France I’m going to Berlin. I cannot wait.

I hope you enjoy your summer vacation.

 

 

 

Leave a Reply

