rf971915_10151745027700762_811150484_n

Senere i dag (Søndag d. 29) tager jeg ind til Roskilde, for at sidde i kø til at komme ind til Roskilde Festival 2014. Dette vil derfor medføre at, der ikke særlig meget aktivitet, kommer på bloggen den næste uges tid. I kan derfor følge min uge på Roskilde, på Instagram, hvor jeg vil dagligt prøve at lægge billeder op. Har også fået et gammelt kamera med på Roskilde, så når festivalen er slut, vil i få billeder fra hele ugen – hvor mange indlæg det kommer til at blive delt op i, vides først når jeg ser hvor mange billeder, der bliver taget.
Dog til jer som har instagram, gå ind og følg mig, for at opleve min Roskilde Festival 2014 tur.
@Charlotteguldberg_

Translated
Today is the day were Roskilde Festival 2014 starts. Therefore there will not be any activities on the blog this following week. If you want follow my festival week go and follow me on Instagram.
@Charlotteguldberg_

Leave a Reply

