outoutfit5outfit6outfit4outfit3outfit1outfit2outfit

Erindrer ikke at have lavet et indlæg som dette før. Så sådan et indlæg, skal i da have.
Jeg har været så meget i gang med eksamensforberedelse, så jeg ingen outfit billeder har fået taget. I stedet får nogle inspirationsbilleder. I dag har jeg været oppe i Fysik, og kom ud med et 7-tal. Jeg er fint tilfreds med min karakter, dog er det irriterende at jeg ikke har fået højere, da jeg har brugt så lang tid på at læse op. Det skyldes nok, at jeg ikke var så heldig at trække, det som jeg virkelig håbet på. Ærgerligt.  Men har sommerferie nu! Så det hele er fint og er virkelig glad! Et år tættere på at have studenter huen på mit hoved.

Translated
I do not recall to have made ​​a post like this before. Well, here you go.
I have been giving my time for preparation for my exams. That I haven’t had any time left to take any outfit pictures. Instead, here are some inspiration pictures. Today I have been up for Physics exam, and came out with a 7 (danish grade system). I am quite happy with my grades. But now my summer vacation now! I am a year closer to having the graduation cap on my head.

Leave a Reply

