mywishwishlist

Jeg undskylder for at der ikke har været så meget aktivitet de sidste par dage, jeg har været i gang med at læse op til fysik eksamen. Denne eksamen er desværre gået lidt ud over bloggen. Jeg blev forelsket i de støvler i kan se venstre hjørne, og tænkte at det var på tide at opdatere min ønskeliste. Så her er den opdateret version af min ønskeliste.
Jeg vil nu vende tilbage til min eksamenslæsning igen, og fra på Mandag af, har jeg så sommerferie!
Hvad er der på jeres ønskeliste?

Translated
I apologize for not having been so active over the last few days. I’ve been preparing exam. This exam is unfortunately gone a little beyond the blog. I fell in love with the boots you can see the left corner, and I thought that it was time to update my wish list . So here is the updated version of my wishes.
I will now return to my exams again, and from on Monday, have I so summer vacation!
What’s on your wish list?

Leave a Reply

