blacktobeblackqblackq1

Hvorfor går ejer jeg så meget sort? Dette spørgsmål får jeg ret tit, så for alle der undre sig over at nærmest alt skal være sort, får det besvaret her. Der er flere gode grunde til, hvorfor det er at farven sort har indtaget en førende position som salgsbar nuance. Sort slanker, sort er let at kombinere med andet sort, sort passer til det meste og sort larmer sjældent. Dette er lige præcis nogle af de årsager, jeg finde denne “farve” som regel lettest vej til vores garderober. Inklusiv min egen. Jeg har prøvet – og prøver stadig, at bringe andre nuancer ind i min stil på forskellige tænkelige måder. Dog vil det altid være svært for mig at bruge mange penge, på f.eks. en farvet taske, da jeg ikke ville kunne bruge den til alt mit tøj, jeg ville hellere ikke være 100% sikkert på at, jeg altid ville kunne lide den farve.

Jeg tror altid at sort vil være en base for min garderobe. Jeg har været forelsket i sort, i lang tid og vil nok være det i længere tid endnu.

xoxo, beguldberg

Translated:
Why does everything have to be black? people have been asking me that question for days. There are several reason why. Black is the best selling color here in Denmark. Black will probably be the base of my wardrobe forever but there’s absolutely nothing wrong with that. 

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

