fashpopstumblr_ms56ygo0ot1qg1gfmo4_12804321

Jeg må indrømme at de her is, er godt nok de sejeste is, jeg noglesinde har set! Jeg kan i hvert fald ikke vælge mellem dem. Overhovedet ikke for at lyde som en lille tyk is-glad pige, for er faktisk ikke den største fan af is – kun sorbet is, men de her fashion pops er simpelthen virkelig flotte! jeg ville ønske, at jeg kunne fortælle hvor og hvornår, man kan få fat i dem. Men faldt over de her billeder på Tumblr, og tænkte at jeg ville dele dem med jer. Så desværre, kan jeg ikke andet end at vise de skønne is, uden nogle informationer.

xoxo, beguldberg

English:
It is fashion Ice Cream. These Fashion Pops each resemble a brand you can see which one on the pictures. I totally adore them!

xoxo, beguldberg

One thought on “

Leave a Reply

