weekme

I mandags havde jeg fri, efter at have fremlagt i Historie (jeg var den heldig til at skulle bestemme rækkefølgen, på hvem der skulle fremlægge hvornår, så satte min gruppe som nr. 2) kørte min veninde, Mathilde, (som lige har fået sit kørekort) mig og min anden veninde, Malene, hjem til mig. Hvorefter Malene og jeg tog på strøget – Mega hyggeligt! Tirsdag bestod nærmest kun af skolen, også træning om aften. Onsdag havde jeg en time, og det var Idræt. Efter tog jeg hjem, gik i bad og gjorder mig klar til at skulle til begravelse. Min folkeskole engelsklærer, som jeg har haft siden 3 klasse var død, så nogle fra min folkeskole klasse og jeg tog med til begravelse, for at vise vores respekt. Det var virkelig sørgeligt. Efter begravelse skulle jeg til frisøren, også i magasin, og efterfølgende op og træne. Torsdag var det jo 1. maj, så der tog Malene, Emilie og jeg tog med drengene fra min klasse i fælledparken.  Fredag var der skole årets sidste falkofest. Denne fest havde jeg håbet på ingen drama, og bare massere af sjov. Dog blev det til alt for meget drama for mig (dog ikke noget der involverede mig, men mine veninder). Altsammen pga. én fyr. Dumt at lade én fyr komme i mellem et godt venskab, hvis i spørger mig, men det skete der så. Lørdag bestod af afslapning og træning med min søster. Søndag består af dette indlæg og arbejde her kl. 17.00 dansk tid.

English:
My week: Monday: my friend past her drivers license, my other friend and I went shopping after school. Tuesday: was a day with school and training only. Wednesday: I went to my old english teachers funeral. It made me cry. Cannot believe she is dead. Thursday: In Denmark on May 1 majority of Denmark’s population is in a park called “fælledparken” to celebrate the workers. Friday: the last party of this school year was held on the May 2. Saturday: I didn’t really do anything besides workout with my sister. Sunday: I am going to work.

Leave a Reply

