somememeSå er vi startet i skole igen. Desværre, så gik den ferie virkelig stærkt – som alle ferier altid gør. Selvom det var ret med ferien, er det altid dejligt at være tilbage i skolen med vennerne, og et rutineret uge igen. Denne ferie har jeg ikke lavet så meget, men der skal også være tid til ingen ting jo. Jeg er begyndt at have to faste vagter på mit arbejde – Dominos pizzaria Frederiksberg. Så nu arbejder jeg Torsdag og Søndag, hvis i frister for et kig forbi. Her i påskeferien, har vejret i Danmark været fantastisk. Så jeg håber i alle sammen har været ude i det dejlige vejr. Jeg kan da i hvert fald sige at jeg har fået sovet ud den her ferie, dog er jeg stadig træt. Her i aften står det på leg day. Så jeg kommer nok ikke til at kunne gå i morgen.

xoxo, beguldberg

English:
The easter holiday is over and I am back in school. Even though is it nice with vacation. It is good to be back in school.

xoxo, beguldberg

 

 

 

Leave a Reply

