malIMG_7190malIMG_7202IMG_7234mal1IMG_7238

I dag tog jeg en shopping tur til Malmö sammen med min veninde, Camilla. Vi fik hygget en del, og fik brugt vores langfredag på den bedste måde vi kunne. Jeg fik købt nogle basic trøjer fra Monki (jeg kan ikke få nok af dem). Vejret var fantastisk til sådan en tur, så der var vi heldige. Dagen stod også på massere af kaffe, da jeg var tidligere oppe end jeg plejer. Jeg håber i alle har haft en god langfredag.

xoxo beguldberg

Today I took a shopping trip to Malmö with my friend, Camilla. We had a wonderful time. 

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

