cravingSkærmbillede 2014-04-04 kl. 14.39.19

 

Her er et billede af de ting som jeg virkelig godt kunne bruge nu. Ja, i tænker nok nogle af tingene, har i se før. Det har i også. Som f.eks. Chanel tasken, den vil jeg nok have på min “craving-list” i et stykke tid. Jeg har sat mig målet, at spare op til den, så jeg ejer den før jeg er 21 år. Dette giver mig heldigvis 3-4 år at spare op. Ellers er tingene på dette billede, noget som jeg i denne tid lige nu, er helt forelsket i. 

Hvad har i på jeres “craving-list”?

xoxo, beguldberg

English:
This is a picture of some things I could use right now. You might notice some of them. That is because they have been on my “craving-list” for awhile – like, the Chanel 2.55 bag. My goal is to save enough money for it before I turn 21-years-old. This gives me 3-4 years. The other things are some things I am in love with right now

What are you in love with?

xoxo, beguldberg

One thought on “

Leave a Reply

