FACTaboutme

 

Jeg elsker farven blå. Jeg er en meget skør pige, når man først lærer mig af kende. Det kan godt tage mig lidt tid, at forstå en joke. Efter vi har solgt vores bil, bliver jeg hurtigt køre syg. Jeg elsker sjove bil lege. Jeg er på ingen måde kulturel. Jeg går meget op i hvad jeg har på og hvordan mit værelse ser ud. Desværre tænker jeg også meget på, hvad andre tænker om mig (dette burde jeg ikke). Jeg træner hver aften 20-22. Dette gør desværre jeg kommer sent i seng, så jeg er hele tiden træt. Jeg glæder mig vild meget til ferie. Jeg regner med at skulle til Roskilde Festival igen i år. Jeg elsker at sove. Jeg elsker også nattelivet, dilemma når jeg også elsker at sove.

xoxo, beguldberg

I love the color blue. When you first get to know me I am a crazy girl. It can sometimes take me awhile to understand a joke. I love fun car games. I am in no way cultural. I care a lot about what I’m wearing and how my room looks like. Unfortunately, I think too much about what others think of me (But I shouldn’t). I train every night from 20-22. Unfortunately I get to bed late, so I’m constantly tired. I am looking very much for holidays. I plan on going to the Roskilde Festival again this year. I love to sleep. I also love the nightlife dilemma when I also love to sleep.

xoxo, beguldberg

2 thoughts on “

Leave a Reply

