tattooIMG_6987Untitled4

Dette var min første af to tatoveringer. Der står “to infinity and beyond”. Nogle af jer vil nok genkende dette citat, og det er fordi at det er fra Toy Story – Det er den meget kendte Buzz lightyear som siger dette. På dansk lyder det “Mod det uendelige univers!”
Dog er det ikke på grund af Toy Story, jeg har fået dette citat på min arm. Dette citat minder, på min egen måde om, at det er okay at gå ud over det normal, og afprøve sin grænser – altså, med andre ord at skulle ud til infinity and beyond – der er ingen grænser. Jeg fik den dagen efter min 18 års fødselsdag, i New York. Det var en gave fra mine forældre og søster.

xoxo, beguldberg

English:
This is the first of two tattoos of mine. It says “to infinity and beyond”. Some of you might recognize this quote. It is from Toy Story – it’s the well known Buzz Lightyear’s quote. But it isn’t because of Buzz Lightyear that I have gotten this tattoo.
But in my on way, it tells me to go beyond my limit. I got it the day after my eighteens birthday in New York. It was a gift from my parents and sister.

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

