sundaytumblr_mys6e0vhGP1qf6he9o1_500

Søndag – for mig – er en dag hvor jeg kan tillade mig at lave absolut ingen ting. Denne Søndag har jeg noglelunde planlagt det. Denne søndag, har jeg dog også planlagt for mig, at tage op og træne, og selvfølgelig lave dette indlæg. Dog har jeg også nogle effektive søndag, hvor jeg komme tidligere op, og laver morgenmad, hvor efterfølgende forkæler mig selv (lige som på billedet). Nogle søndag for mig, består også af at skulle arbejde, selvom det er rart at ikke skulle lave noget, skal man jo passe sit arbejde, for at tjene penge. Nedenstående har jeg skrevet nogle ting, som man evt kunne lave på en søndag:

Sove længe. Træne. Lave lækker brunch. Høre musik. Følge op med dine ynglings serier. Gøre rent på dit værelse/din lejlighed. Drikke the/Kaffe min dine veninder. Shoppe på nettet. Gå en tur. Løbe en tur. Tage i biografen. Tage på café. Rydde ud i garderobe. stene facebook. kigge på tumblr. Læse blogs. Læse magasiner. Forkæle dig selv. Planlægge den kommende uge. Hvordan ser jeres søndage ud?

xoxo, beguldberg

English:
Sunday – for me – Is the one day where I can do absolutely nothing. This sunday I’m going to hit the gym and of course make this blog post. Some sundays for me are effective where I come up early make myself some breakfast and afterwards  spoil myself. But other sundays for me contains of me going to work. Below I have written some things that you may be able to do on a Sunday:

Sleep late. Train. Make delicious brunch. Listen to music. Follow up with your favorite series. Do clean your room / your apartment. Drink tea / coffee with your girlfriends. Shop online. Go for a walk. Going for a Run. Go to the movies. Go to a café. Clear out the wardrobe. facebook. looking at tumblr. Reading blogs. Reading magazines. spoil yourself. Plan ahead. What are you doing on a sunday?

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

