needwhatineed whatineed1

Halløjsa
Denne collage viser hvad jeg har “brug” for. Som nogle af billederne viser, har jeg brug for at shoppe. Der er intet bedre end at shopper “problemerne” væk – spoken by a true shopaholic. Jeg har snart brug for at komme syd på, ned i varmen, har brug for at kunne gå i sommer tøj, har det dejligt i solen, uden at fryse og blive syg hele tiden. Man kan vel konkludere, at det jeg virkelig har brug for, er at rejse til et eksotisk sted hen, og shoppe med mine veninder. 
Hvad har i virkelig brug for, lige nu?

xoxo, beguldberg

English:
Hey Guys,
This collage are pictures of what I “need” right now. The picture shows, that I need to shop. Because there’s nothing better than shop your problems away – spoken by a true shopaholic. I need to get away from cold Denmark and go to a exotic place. Well, you can combine those two, right? So, what I really need so to go somewhere exotic and just shop till’ I drop.
What do you need, right now?

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

