meUntitled

Halløjsa,
Jeg har endnu ikke givet jer nogle facts så i kan lære med bedre af kende. Så her kommer de:
Mit fulde navn er, Charlotte Guldberg Jensen. Jeg går på Falkonergården Gymnasium i 2.g. Min linje på gymnasiet er, Matematik på A-niveau, Kemi på A-niveau og Fysik på B-niveau. Så man kan vel godt kalde mig, lidt af en nørd.
Min rigtige hårfarve er rødhåret. Ja, jeg er en ginger. Jeg har mine forskellige grunde, til hvorfor jeg farver det. De grunde får i en anden dag. Jeg har boet det samme sted hele mit liv, på Frederiksberg. Jeg vil altid forblive en Frederiksberg-pige. Hvis man først møder mig, er jeg en meget generet pige, dog hvis man lærer mig bedre af kende, vil man finde ud af, at jeg er virkelig skør.
Hvis i har noget mere i gerne vil vide om mig, så spørg endelig! Jeg vil med glæde svare på dem!

xoxo, beguldberg

English:
Hey Guys,
I haven’t given you any facts about me yet. So here you go:
My full name is, Charlotte Guldberg Jensen. I am in something in Denmark called, Gymnasium. My Gymnasium’s name is Falkonergaarden Gymnasium. My real hair color is red. Yearh, I’m a ginger. I have some different reason why I color my hair. You are going to get them another day. All my life I’ve been living the same place – Frederiksberg. 
When you meet me at first I’m very shy but when you get to know me I’m crazy. 
If there is something you want to know just ask! 

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

