dreamwatchUntitled

 

Halløjsa,
Som titlen siger, og billedet viser er dette mit drømme ur! Jeg har i dag købt mit drømme ur! Jeg kan ikke vente til det kommer hjem til mig, og kommer omkring mit håndled. Mit drømme ur er fra Daniel Wellington. Jeg elsker dets helt enkle og vintage look. Jeg glæder mig til at viser jer uret, når det landet på mit håndled.

xoxo, beguldberg

English:
Hey Guys,
As the title says and the picture shows this is my dream watch! I today i finally bought it! OMG! I cannot wait till it is home and on my wrist. It is from Daniel Wellington. I love that it is so simple. I can’t wait to show you the watch when it is on my wrist!

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

