drake and the weekndUntitled

 

Halløjsa,
I går var jeg så heldig at se Drake and The Weeknd optræde i Forum, København. Det var en fantastisk aften, og det hele var bare skønt. Billederne er desværre ikke så gode, da de er tage med min telefon. Jeg har plads oppe på side balkonen. Jeg var der inde med mine to veninder, og det var dejlig oplevelse. Både The Weeknd og Drake, var fantastisk live.
Hvis jeg skulle give nogle stjerne, må det da være 5/5, fuldt hus fra mig af. Jeg vil helt sikkert ind og se dem, hvis en af dem kommer til DK igen.

xoxo, beguldberg

English:
Hey Guys,
Yesterday Drake and The Weeknd performed in Forum, Copenhagen and I saw them preform. It was an amazing night. Unfortunately the pictures isn’t that good because it was taken on my cellphone. Both The Weeknd and Drake was amazing live and their voices too. If I should give them stares I’ll have to give them 5/5. Full house. If one of them return I defiantly going to see them again. 

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

