ringshay hand

Helløjsa,
Som i kan se i forrige indlæg, har jeg fået lavet mit værelse lidt om. Jeg har så fået købt mig en virkelig dejlig træ hånd, til mine ringe. Denne fine hånd er medium, og er fra HAY. Den er fantastisk til min ringe, og dejligt på min hylde. Nu skal jeg bare have skaffet mig flere ringe til min hånd.

xoxo, beguldberg

English:
Hey guys,
If you saw the post from yesterday. My room changed a little. So I have bought my self hand for my rings. The hand is a medium size. It is from HAY. 

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

