21tumblr_n0u8cvOMxj1ron7kro1_500

Helløjsa,
Mit mål før jeg fylder 21 år, er jeg helst skal eje det meste af det der er på billedet! Så nu må jeg bare arbejde og arbejde, til at jeg sparet pengene op til disse elskninger. Jeg har nu sat en plan for hvilke ting, der skal spares op til først og hvornår jeg forhåbenligt skal købe dem. Når nogle af disse bliver købt, vil jeg selvfølgelig dele det med jer! Nu skal der bare arbejdes!

xoxo, beguldberg

English:
Hey Guys,
These are my goals for what I should buy before I turn 21. Now I just have to work hard and safe my money so that I can buy the things in the picture above. I have made a plan for when I shall buy the items. And which item I should buy first. When some of them becomes mine I’ll share them with you! Now it’s time work!

xoxo, beguldberg

Leave a Reply

